Wednesday, July 29, 2009

Q~She




Q~She bermaksud Quality She.. utk anda yg menghargai nilai wanita sejati. Q-she diadun dari bahan semulajadi mewah yg unik dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.
Q~She dikomposisi daripada lobata atau nama saintifiknya Pueraria. Lobata atau Pueraria mempunyai 13 spesis atau keluarga di mana spesis yg terbaik adalah keluarga Pueraria Mirifica. Spesis tersebut (Pueraria Mirifica) yg diadun dalam QShe terbukti sangat berkesan meningkatkan dan membaikpulih kadar hormon estrogen dalam tubuh wanita bagi mengaktifkan kolagen di bawah kulit, Kesan daripadanya, kulit anda akan tegang dan lembut, payudara menjadi montok dan punggung bertambah menarik.
Kelebihan-kelebihan lain:Terdapat bukti yang menyokong bahawa phytoestrogen di dalam Pueraria mirifica menyumbang kepada mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular (jantung, darah tinggi, dan sebagainya) malahan phytoestrogen mingkin dapat menghalang penyakit-penyakit yang berkaitan dengan kardiovaskular (kencing manis, buah pinggang dan sebagainya).
Amaran: Wanita yang telah disahkan terdapat tumor (barah) pada organ sensitif-estrogen seperti ovari, rahim (uterus) dan payudara hendaklah elak dari mengambil produk ini.

Cara pengambilan :-
1) Jalani proses Detox
2) makan Qshe 2 biji sehari sebelum tidur. Jangan makan time period

Apa itu detox?
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam QShe pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula Qshe, telah memberikan komen yang positif.

Produk utk detox :-
~ Inte cleanse.

RM 68.00 (W.M)

RM 75.00 (E.M)

S$38.50

No comments:

Post a Comment