Wednesday, July 29, 2009

ry ILEX



Diformulakan oleh pakar perubatan herba dan perawatan alternatif berasaskan R&D yg mendalam, telah terbukti sangat berkesan utk membakar kolestrol dan lemak dlm darah yg menyebabkan selulit dan melembutkan salurabn darah. Dan hasilnya saluran darah akan terbuka dan sekaligus melancarkan perjalanan darah. ry ILEX sangat baik utk masalah jantung (bukan jantung berlubang), stroke dan darah tinggi kerana ketegangan leher (Carotid arterys hardening).



Fungsi ry Ilex :-
- Membakar kolestrol dalam darah
- Melembutkan saluran darah
- Membuka saluran darah
- Melancarkan peredaran darah
- Stroke
- Darah tinggi (kerana tegang urat leher)
- Masalah jantung

RY Ilex
* Berfungsi untuk membakar kolestrol dalam darah dan melancarkan perjalanan darah
* Berfungsi untuk mengstabilkan tekanan darah bagi mereka yang mempunyai tekanan darah normal
* Untuk mengimbangi serta menaikkan tekanan darah bagi tekanan darah rendah
* Untuk mengimbangi serta menurunkan tekanan darah bagi tekanan darah tinggi
* Melancarkan perjalanan angin dan darah dalam urat saraf
* Menghapuskan serta menyingkirkan lendir yang terperangkap dalam saluran darah
* Membantu melembutkan pembuluh darah
* Membantu / merawat fungsi buah pinggang bagi menghasilkan darah yang bersih
* Merawat masalah lengoh serta kebas-kebas kaki tangan serta memanaskan badan


Cara Penggunaannya :


1) 2 kapsul diambil 2 kali sehari selepas makan

Komposisi :-


Monascus Purpureus Rice, Ilex Pubescens

Artikel mengenai proses dan kepentingan Cuci Darah dgn menggunakan RY Ilex

Jangan tak tahu darah kita juga memerlukan oksigen sebagaimana kita manusia yang perlukan oksigen untuk terus hidup.

Rawatan mencuci darah ini bertujuan kita menambah oksigen dalam darah kita.


Darah yang elok sebenarnya berwarna merah menyala. Bila kurang oksigen, darah kita akan kotor, pekat dan berwarna hitam dan ini menyebabkan proses dalaman badan kita lembap. Tapi bila kita dah tambahkan oksigen pada darah, darah kita akan kembali merah dan bersih menjadi merah menyala dan bukannya lagi merah hitam.

Proses cuci darah Sebenarnya proses cuci darah ini elok dibuat dua minggu sekali. ...

Bukankah kebanyakan penyakit itu bermula daripada perut (pemakanan)?

Kita bukan sahaja patut mengetahui tentang cara-cara mengawal pemakanan tetapi juga bagaimana untuk membuang toksik atau bahan-bahan yang mempunyai kesan beracun dari dalam badan.
Pembuangan toksik ini perlu dilakukan terutamanya bagi para penggemar makanan laut seperti udang, sotong, ketam serta hidangan Jepun. Toksik akan terhasil apabila seseorang makan secara berlebihan dan lama-kelamaan akan terkumpul lalu menyerang sistem badan. Akibatnya badan mudah menjadi lemah, letih dan lesu, berpenyakit, ditambah kadar penghadaman yang semakin berkurangan seiring peningkatan usia. Lebih memburukkan keadaan, kalau kita malas bersenam dan badan tidak mengeluarkan peluh. Salah satu cara membuang toksik adalah mencuci darah.
Selain menambah oksigen di dalam badan, kaedah mencuci darah seperti ini membantu melancarkan peredaran darah sekali gus menjadikan kita sentiasa segar, aktif, cergas dan sihat.
Mungkin ramai orang yang akan menganggap teknik cuci darah ini melibatkan kos yang mahal tetapi percayalah, jika diambil kira manfaat dan kekerapannya yang cuma sekali setahun itu, memang berbaloi. Pada zaman baginda Rasulullah dahulu, bekam menjadi satu amalan yang popular dalam usaha membuang darah kotor. Kaedah yang sama juga banyak dipraktikkan dalam perubatan tradisional masa kini dan digabungkan dengan kaedah moden akupuntur, yang kini lebih dikenali sebagai akubekam. Biarkan badan berehat buat sementara waktu. Nescaya, badan akan terasa segar bugar sebaik sahaja bangkit daripada tidur. Rawatan bekam juga akan meninggalkan bekas pada badan sekurang-kurangnya seminggu. Bagaimanapun, kaedah ini akan mengeluarkan toksik dalam kadar yang rendah sahaja, tidak seperti cuci darah, merendam kaki mahupun akubekam.
Waima apa cara sekalipun kaedah rawatan toksik yang dipilih, tujuannya adalah satu iaitu untuk membuang toksik yang tidak diperlukan oleh badan.

RM 58.00 (W.M)

RM 65.00 (E.M)

S$34.00

No comments:

Post a Comment